Ads 468x60px

sâmbătă, 30 martie 2013

Vreau sa invat sa leg o rana...



         

"Fraţilor, chiar dacă un om ar cădea deodată în vreo greşeală, voi care sunteţi duhovnicesti, sa-l ridicaţi cu duhul blandetii. (Galateni 6:1a)





     De  multe  ori în viaţa   mea ,prin  gestul meu necugetat  rănit-am oameni si nu mă  refer  prin arme 
,ci  strivind  puţină credinta   pe care o aveau,prin ceea  ce  am vorbit,astfel daramand templul care  avea  nevoie de  sprijin .

    Doar  cineva care este  bogat  spiritual  poate ridica  pe  cel căzut,deoarece dacă  tu  nu eşti ridicat ..atunci   nu poţi  ridica  pe cel căzut  si mai rău poti cădea in cursa  celui rău,fiind  ispitit de  pacatul celui de  langa  tine.

    Sa vrei binele celui de  langa  tine,dar  mai ales sa  il ajuti acela este un suflet bine  hranit  spiritual.De  multe  ori  prin  vorbele, faptele noastre  si delasarea  in credinta  poate  face  un  suflet sa  isi piarda putina credinta  pe  care o are .Purtarea, vorbirea unui copil al  Domnului are  mare  importanta in  viata celui nemantuit:fiind dovada clara a  prezentei Lui  in inima noastra ,deoarece  astfel poti ridica  sau  il poti face   din cauza ta  sa  ramana  nemantuit...

    Domnul  ne face  lucratori  in via   Lui,punandu-ne  in situatii in care  trebuie sa  ne  marturisim credinta,astfel  prin unele  decizii poti darama  din suflet  pacea  si credinta...

    Un  exemplu avem pe  Petru care s-a  lepadat  de   Mesia  si  Domnul  nu  l-a  certat,prin  pocainta,El l-a iertat.

    Fiecare zi din viata  noastra  este din partea Domnului,  iar  felul  cum o petrecem este darul nostru pentru El...

    Vreau sa invat  sa leg o rana ,sa conduc  privirea oarba catre ceruri, caci si eu am  fost  condus  candva de  Sfantul Miel,vreau ca  gura  mea  de  acum sa rosteasca  tot ce  aduce  un zambet pe fata ... si vreau ca asta  sa fie  sarcina   mea ,a ta  si a  tututror  celor care este  pregatit  spiritual...



Autor: Gafencu Iuliana pentru Schimba-mi Inima
 
Bloguri, Bloggeri si Cititori
Top Crestin

Social Icons

 
Blogger Templates