Ads 468x60px

sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Heruvimii



Heruvimii simbolizeaza prezenta sfanta a lui Dumnezeu si inaccesibilitatea la El a omului natural, a omului in primul Adam. Ei sint fiinite ceresti care pazesc si privesc sfintenia lui Dumenzeu

Geneza 3:24

·  24 Astfel a izgonit El pe Adam; şi la răsăritul grădinii Edenului a pus nişte heruvimi, care să învârtească o sabie învăpăiată, ca să păzească drumul care duce la pomul vieţii.


Exodul 26:1,31

·  1 Cortul să-l faci din zece covoare de in subţire răsucit şi din materii vopsite în albastru, purpuriu şi cărămiziu; pe el să faci heruvimi lucraţi cu măiestrie.
·  31 Să faci apoi o perdea albastră, purpurie şi cărămizie şi de in subţire răsucit; să fie lucrată cu măiestrie şi să aibă pe ea heruvimi.

Exodul 36:8,35

·  8 Toţi bărbaţii iscusiţi şi lucrătorii au făcut Cortul din zece covoare de in subţire şi răsucit din fir albastru, purpuriu şi cărămiziu; pe ele au ţesut heruvimi lucraţi cu măiestrie.
·  35 Perdeaua dinăuntru au făcut-o de fir albastru, purpuriu şi cărămiziu şi de in subţire răsucit; au lucrat-o cu măiestrie; şi au făcut heruvimi pe ea.

,indurarea lui Dumenzeu
 
Exodul 1:22

·  22 Atunci faraon a dat următoarea poruncă la tot poporul lui: „Să aruncaţi în râu pe orice băiat care se va naşte şi să lăsaţi pe toate fetele să trăiască.”

,si carmuirea lui Dumnezeu

1Samuel 4:4

·  4 Poporul a trimis la Silo, de unde au adus chivotul legământului Domnului oştirilor, care şade între heruvimi. Cei doi fii ai lui Eli, Hofni şi Fineas, erau acolo, împreună cu chivotul legământului lui Dumnezeu.

Psalmul 80:1

·  1 Ia aminte, păstorul lui Israel, Tu care povăţuieşti pe Iosif ca pe o turmă! Arată-Te în strălucirea Ta, Tu care şezi pe heruvimi!

Psalmul 99:1

·  1 Domnul împărăţeşte: popoarele tremură; El şade pe heruvimi: pământul se clatină.

Ezechiel 1:22,26

·  22 Deasupra capetelor făpturilor vii era ceva ca o întindere a cerului care semăna cu cristalul strălucitor şi se întindea în aer, sus peste capetele lor.
·  26 Deasupra cerului care era peste capetele lor, era ceva ca o piatră de safir, în chipul unui scaun de domnie; pe acest chip de scaun de domnie se vedea ca un chip de om, care şedea pe el.

In Sfanta Sfintelor, slava lui Dumnezeu locuia intre heruvimi

Exodul 25:10,22

·  10 Să facă un chivot de lemn de salcâm; lungimea lui să fie de doi coţi şi jumătate, lăţimea de un cot şi jumătate, şi înălţimea de un cot şi jumătate.
·  22 Acolo Mă voi întâlni cu tine; şi de la înălţimea capacului ispăşirii, dintre cei doi heruvimi aşezaţi pe chivotul mărturiei, îţi voi da toate poruncile Mele pentru copiii lui Israel.

Fapturile vii din Apocalipsa capitolul 4 au in acelasi timp caractere ale heruvimilor si caractere ale serafimilor

Ezechiel 1:6

·  6 Fiecare din ele avea patru feţe şi fiecare avea patru aripi.

Apocalipsa 4:8

·  8 Fiecare din aceste patru făpturi vii avea câte şase aripi şi erau pline cu ochi de jur împrejur şi pe dinăuntru. Zi şi noapte ziceau fără încetare: „Sfânt, sfânt, sfânt este Domnul Dumnezeu, Cel Atotputernic, care era, care este, care vine!”

Isaia 6:2

·  2 Serafimii stăteau deasupra Lui, şi fiecare avea şase aripi: cu două îşi acopereau faţa, cu două îşi acopereau picioarele, şi cu două zburau.

28 de comentarii:

Gina Radna spunea...

Are politia DSV si Sindicatul meseria si prezumtiile mele steno sa treaca tot stenodiacritic OMS corect de 10 1900-etern si vesnic filare si bobinaj piloane forte corect vesnic[marturiile tale sa auda ei tainele vesnic].

Gina Radna spunea...

Avem inimile schimbate trampele acte facute judecate logic aceleasi drepturi pe veci semne scoli meseria steno comuna sa fie de la heruvimi tot actele pe noi vesnic tot neamul viu si mort 1500-etern si vesnic,in cuie la icoane vesnic,avem extrase la politie tot vesnic.

Gina Radna spunea...

Avem conventii casatorie de taxe amanti judecatorie haine folclorice nunta alb-negru, acte bisericesti inchizitie nunta Vladimir tot impartit exact de heruvimi vesnic.Semnat aici sat vesnic.

Gina Radna spunea...

Este traditia mea oralitate vie folclorica in casa neam steno daruri simbolice adventiste[3/4/7] 1900-etern si vesnic toti[toti la sarbatoare ca mine cuget spurcat vesnic sintem JOIMARII de IARNA vesnic].

Gina Radna spunea...

Este legea mea a lui ohm a parintilor sotului bunicilor strabunicilor aici in localitatea aceasta 1900-etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

Are ajutorul meu cat pe cat parintii bunicii sotul sora unchiul, 1900-etern si vesnic ei viata vazuta ca mine vesnic.

Gina Radna spunea...

Au viata si legea noastra satenii omerta armata APV Muscel,cat pe cat lei noi si vechi schema logica Baidan,eu parintii bunicii sotul[sa stie vina lor sa-i sugrume de grumaji vesnic].

Gina Radna spunea...

Au satenii in chivotul marturiei legea mea chiragiera patraulista cat pe cat unde grefier arta Costioaia vesnic jur pe ducele de Albota vesnic.

Gina Radna spunea...

Sint rudele legionare de 93%vesnic si barbatiilegionari genele noastre ca noi Cotul Donului semne peste tot[motivul APV, familia in juramant Hipocrate sa aiba ca mine socaci 1982-vesnic,tip sarpe Pytom, vesnic Frasinei vesnic.Corect de 7/13 arian sovietic 10 semper viva corect nota bene, vesnic.

Gina Radna spunea...

Este Seria mea Getica in Hardeal sat Matst,corect 10 vesnic 1900-etern si vesnic sa vada obiectele si legea vesnic colo foto mic vesnic.

Gina Radna spunea...

Seria mea genetica la ufo in zona aceasta extraterestr...corect de 10 vesnic.

Gina Radna spunea...

Sint regizor ungur cumetrii pttr Germania memorial TVR1,tratatul de demografie drept civil si canonic ortodox si,, parti interesate proces,, vesnic,in blogul stat roman fericiticeiprigoniti.net carte sa fie corect totul de 10 de Slavici 1900-etern si vesnic casete demo Germania vesnic,corecte de 10.

Gina Radna spunea...

Au meseria mea sa le-o dea PILAT ca mine de 7/13arian sovietic 10 steno parintilor sotului bunicilor popilor oamenilor credem cu semnul in Pilat adventilor IEHOVISTI am semn de doctor numai genele este dulapiorul si halatul meu infirmieresc OMS la dispensar local vesnic au si ei ca si mine cibernetica si restul vii vesnic[PILATUL meu vesnic].

Gina Radna spunea...

Au meseria noastra steno utc mecanic profesionala loja Traian eu parintii bunicii sotul 1900-etern si vesnic de 10 corect[functisoare mici cerem vesnic].Sa ne vada in alb vesnic.

Gina Radna spunea...

Este jurnalul meu cu lista de marfuri cu arhiva pttr Germania[pretul locul unde influenta gramatica] vesnic.,la Guvern la tehnologii vesnic.

Gina Radna spunea...

Au parintii bunicii sotul eu sora unchiul, latina mea de 10 faptica intelesul lor toti marturi[sa le spuie lor vesnic],

Gina Radna spunea...

Au afacerile noastre Nic.in fantana lui Bt.[unde pret loc cat pe cat semnul acatist felul modul legea] 1900-etern si vesnic[jur pe icoana mea vesnic].

Gina Radna spunea...

A dat mama afacerile mele profesionalei trairi de glorie patriotica ca mine,de azi dimineata pe veci cu sennul Sava Graur vesnic[sa le dau eu si mama vesnic filajul si bobinarea utc a mea vesnic].

Gina Radna spunea...

Este iconita mea poza maica Arghira R. cu panza tarnosala in ea gratuit la credinciosi per criterii politice in biserica romano catolica cu mens sana in corpore sano patruzecimea duminica,la VL, judet.Padua vesnic.

Gina Radna spunea...

Este manualul meu de Informatica cu isbn bisericesc si trei limbaje blaise pascal eu R.M cnp 1980-vesnic si etern[clasa a cincea gimnaziu vesnic].

Gina Radna spunea...

Sint acuzatiile reclamatiile petitiile si litigiile noastre avize toate favorabile nu renuntam la acuzatii niciodata inchisoarea de stat morga eu parintii bunicii si sotul 1900-etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

Sint acuzatiile noastre de sus la comunisti judet VL resedinta judet nu renuntam la acuzatii niciodata toti prefect Curc, vesnic.La Tt.Consta vesnic.

Gina Radna spunea...

Este minunea mea urata 1900-etern si vesnic cele 7 simturi ale mele vesnic aici in sat numai legionarii, vesnic.Fiasco sa fie etern.

Gina Radna spunea...

Are parintii titlul de proprietate legionar la Sc, la Pus Ss, 1900-etern si vesnic soarele meu vesnic sa fie jur crini tot ce am cerut cerului pamantului 1900-etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

Este dulapul meu doctor cu halatul infirmieresc tot datat la zi antebelic tablou clinic tuseu rectal nazar,cu carbon sa le dea mama afacerile politiei aici sat ale mele tata ea bunicii sotul vortexurile cibernetice ,gratuit vesnic 1900-etern si vesnic.

Gina Radna spunea...

Sint Datele noastre in Baza de Date Banca Romaniei, eu parintii bunicii sotul,credem in media aritmetica de 10 vesnic corect.Credem toti in Date corect vesnic.

Gina Radna spunea...

Este Decretul meu lege faptic avizier franciscan Goc.Carn....1982-vesnic [Fisele si Pontajul vesnic] in Iclod vesnic.

Gina Radna spunea...

Sint M.si I din Cirene[plansele noastre de lucru manual ,, otii,, vechi si D si M din Arimateea[plansele de legume,, ,,otii vechi,, vesnic gratuite vesnic juram pe soarele nostru sub Cer[cuvintele noastre vesnic].

 
Bloguri, Bloggeri si Cititori
Top Crestin

Social Icons

 
Blogger Templates